♫love u all♫

♫love u all♫
♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

Monday, December 20, 2010

~hang out ngan famely~

aku best nyer rase pegi hang out ngan kuarga...aku hepy gler...maklum lah bekumpul skali sedare..bkan nyer slalu..niyh pown alang alang jer.we all pegi times square.sbb dady aku nak tengok pamera setem...pastu mulalah shopping satu mall...besar la gak..malkum lah first time pegi..slama niyh bace kat buku je tapey skang niyh dapat pegi real..hu3..btak tol...aku slalu gi MID VALLEY..tapey x penah pegi TIME SQUARE..lawak kan..ha3...alu dpat jumpe anime jepun,korean & macam2 lagey la...best nye...naik roller coaster la..huh..smart gler beb!...dah la ramai orang tengok aku...menjerit macam aku dapat jumpe SHINee...ha3..he3...ki3..nak gelak la rasenyer plak...ha3...siap adew gambar lagey..jahat tol la juru gambar tuwh...he3... pastu we all makan lunch kat chicken rice shop...banyak la org yang makan kat stu...ade gambar yang mumy aku cilok cilok (anime tu..)...but best la..

No comments:

Post a Comment